søndag 5. juli 2009

Fjelltur og sånn

Nå er det ikke så lenge til vi har ferie!!! Jiiiipi!!! :o)
Tida her går så alt for fort har jeg funnet ut, er jo plutselig juli!!
Sist uke så gikk jeg og Håvard oppe ved Heggmoen for å lufte oss litt fra den varmen i byen. da plutselig det kom ett redningshelikopter ut av det blå og stoppet oppe i fjellsida. Hvordan det fikk til å lande der er for meg helt uforståelig, men de slapp 4-5 stykker av også surra de rundt i en halvtime eller noe før de henta de igjen å dro avsted. Vi fikk ikke sett om det var noen som var skadet, men vi tror det var bare en øvelse. Det var skikkelig kult å se!

Om du myser kan du se helikopteret i fjellsida














Måtte vasse litt, da er det sommer i Bodø














Fotograf kjæresen min















Litt kaldt enda ja...



















Kule helikopteret!



































Håvard og Kaja skulle på teltur her ei helg, han hadde nå pakka nok synes jeg :o)














Brukte en dag her på å rette ut hekken vår. Den var dobbelt så stor og jeg brukte 4-5 timer på hele sulamitten og 5 søppelsekker stappfulle av greiner.. men det ble bra da!














Fine delvis rette hekken :op














Er ganske så fornøyd med hvordan det ser ut her nå :o)

Håper der som leser denne bloggen min får en fantastisk uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar