mandag 16. februar 2009

16 februar

Nå tror jeg at jeg skal være rimelig fornøyd enn så lenge med min blogg her :o) Håper jeg får litt tid til å jobbe med den fremover!

Tida her raser avgårde og jeg ser at vi er jo over halvveis i februar alt, våren er ikke langt unna og jeg har begynt å planlegge litt uteområder her. Jeg må jo gjøre noen endringer ute her, vi laget jo en så fin terasse her i fjor, men på grunn av at Kaja liker veldig godt å grave når hun kjeder seg må vi mest trolig gjøre litt om på der hvor det er gress, eller nå er det jo bare jord...

Ellers å veit jeg ikke helt om jeg trives eller misstrives i 50 % stilling.. Jeg koser meg jo masse hjemme, men så er det den snikende samvittigheten min som kommer.. Men jeg får se.. Er nå enda ung :o)



Har begynt å gå litt turer oppe på Heggmoen her, der er det lov å ha hund løs, legger ved noen bilder av gårsdagens tur.




1 kommentar:

  1. heiia:) trur det her blir en kjempekoselig blogg, og glede mæi til å lese fortsettelsen. Linke til bloggen din fra bloggen min eg:)
    klæmmmaaaaaa

    og forressn: TUSEN TAKK for Tilda boka! HURRA HURRA HIRRA!!!!

    SvarSlett