mandag 23. februar 2009

23 februar

Så var helga over. Hadde en kjempe koselig kveld med Aina på fredag og resten av helga ble egentlig bare avslapping og filmtitting. Fikk kjøpt HellBoy 2 og den nye Batman filmen så da gikk det noen timer der.

Var ute å gikk i lysløypa med Kaja på fredag, hun er en helt gal hund :) Var ganske uggent vær da vi gikk,mer haggel enn snø og sterk vind, men jeg kler meg godt da da er det ikke noen problem.









Søndagsturen ble ikke så lang, men etter litt herjing på bana så ble det en liten kort båndstur.













På søndag var det jo fastelaven og jeg fikk i meg nesten en hel bolle :o)




Jeg har også begynt å lese en liten bok her om hvordan man kan få hunden til å gjøre ulike triks, forbreder meg til helga hvor jeg skal ha intensivtrening med Kaja :o)




Ellers så er ting ved det vanlige her i Bodø

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar