fredag 3. april 2009

Snart Påskeferie!

Nå har jeg bare en dag igjen på jobb, på mandag også har jeg påskeferie.. Merker at jeg irriterer meg litt at jeg skal på jobb på mandag, tenk å ha påskeferie fra i dag!! Overalt hvor jeg ser, om det er i aviser eller hører på radioen så er det bare snakk om alle som skal på påskeferie i dag. men men, ikke så mye jeg får gjort med det..

Her har det fine vår været tatt en liten ferie og er erstattet med våt snø og slaps som gjør det helt motbydelig å være ute. Etter en liten tur i går var både jeg og Kaja gjennomblaute og iskalde så det blir ikke lange turene nå fremover. Men her om dagen såg jeg ett lite vårtegn i hagen, så våren er ikke så langt unna.
































Kaja fikk ett stort bein her om dagen, hun koser seg :o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar