søndag 29. mars 2009

Rolig helg

Så var en ny helg faktisk snart over og dette har vært en rolig helg. Når jeg endelig hadde blitt frisk så ble Håvard syk så han har hangla litt de siste dagene. Været er for tiden helt nydelig, ganske så påskestemning til tider, men snøen kommer nå av og til så vår er det ikke. Satt på mandag ute med solbriller og en god bok jeg leser og satt å sola meg, for første gang i år så vi er vel på rett vei :o)


Jeg begynt litt med det veldig populære scrapbooking da, bare litt i fotoalbummene som jeg lager, og selvfølgelig den dagen jeg skulle begynne med det finner jeg ikke den boka som jeg kjøpte om det.. Har leita huset rundt, men regner med at det er den lille husnissen min som har tatt den og jeg håper på at den leverer den tilbake snart... Er ganske så amatør enda, men er litt artig bare å fiffe opp litt ekstra.

Ellers så gleder jeg meg veldig til påske for tiden, er jo ikke lenge igjen og det er litt for lenge siden jeg var "hjemme", så det blir veldig koselig. Ser veldig frem til en påske med påskelabyrinten hver morgen, godterier og kanskje det blir litt sol? Pappa har jo kjøpt en snøskuter også, så det blir veldig artig! Blir jo litt ekstra stas i og med at det er 3 kattunger hjemme også da som man kan kose seg litt med.

Var i saltstraumen i dag på søndagsmiddag og tok noen litt kule bilder som jeg legger ut her, er også noen som ble tatt på fredag i solveggen på verandaen vår.
















Er jo ingenting som er så artig som en halv fotball


















*bli med å leik!!*



















Nærbilde




















Ingen pinne er for stor for Kaja!













Drakamp, hvem er sterkest?

1 kommentar:

  1. artige bilda av Kaia:) Vi satse på at husnissen din blir generøs av seg snart og dele scrappingboka di, (og de andre tingan han sikkert har gjømt), med dæi snart:)
    Likjmor e lagt no og eg rydde i scrappekroken min-det trengs!!!:)klæmma

    SvarSlett