lørdag 6. juni 2009

Sol, men ikke helt sommer..

Nå er vi i juni plutselig og vi venter fremdeles spent på sommeren. Sola er her men varmen er vel noe vi må vente litt på. Vi har gått til innkjøp av PCer og nå sitter jeg faktisk i stua på en bærbar PC og skriver dette og jeg synes det er utrolig kult! Jeg har alltid vært litt misunnelig på de som ser så vikige ut når de sitter å taster hvor som helst i huset, og nå kan jeg også gjøre det! Jippi!! Det har blitt brukt mye tid på å overføre bilder, musikk og andre dokumenter fra den andre PCen den siste uka og jeg fant også noen gamle bilder fra mobilen min som jeg skal legge inn her















Kaja før Påske på verandaen.















Litt mye vann som smelta vi vår, sørpe snø
















Kaja og meg på tur i stiv kuling














Masse bølger














Kaja gjemmer seg for støvsugeren på plassen sin.













Rosetreet vårt som har så fine roser.

1 kommentar:

  1. e kommet nordover eg åsså, og dæsken det va omveltning i temperatur..holdt på å fryse ihjel på flyplassen.Brrr..

    SvarSlett