lørdag 30. mai 2009

jadda..

Pinsehelga er over oss og alle jeg har møtt på har lurt på hvilke store planer vi har for helga. Jeg forstår ikke hvorfor alle skal gjøre så mye ut av en ekstra fridag? Nå er jo jeg ganske " heldig" i og med at jeg har en fridag i uka til vanlig, men forstår fremdeles ikke. Her i Bodø er det ganske så mange inne aktiviteter som foregår. Har merket meg at det er veldig fint vær sørpå så kan ikke si at jeg ikke skulle ha ønsket meg å vært der nå. Dro på City Nord i dag og jeg har ikke sett så masse folk der siden før jul, så det sier noe om hvor dårlig vær det er. Nå har det begynt å lette litt, selvfølgelig når graderstokken går under 10 grader skal det bli sol... Måtte ut i dag å drille hull i en blomsterkasse slik at ikke de skulle drukne, så det sier litt om hvilke mengder med vann som kom i går. Stakkars blomstene sto i vann.. Ikke bra.

Ellers så har vi i håp om varmere tider kjøpt nye sommerdyner... Måtte ha tre til sammen i og med at jeg skal ha noen på gjesterommet og at Kaja har fått en som hun ligger på. Måtte også rydde gjesterommet da jeg fant ut at det er 6 uker til jeg får besøk der og det trengtes! Jeg forstår ikke hvorfor vi samler på alt! Fant esker som playstaion 3 hadde vært i og det kjøpte vi for 2 år siden... Så i stedet for å kaste det, gikk det inn i boden :op Har vel noe av det samme problemet som Silje Mari har der, så gruer meg til om vi skal flytte noen gang!

Håvard er å hjelper broren sin med å bygge veranda i dag, så jeg tenkte etter at middagen er ferdig om 20 min, at jeg skulle begynne å scrappe litt. Passer bra når det er dårlig vær :o)

Pinsehelg planene mine er nå å rydde i roteskapet oppe ( noe som sikkert ikke blir gjort) og slette ting jeg ikke trenger på dataen. Vi skal jo få en ny en nå over helga så da må det ryddes opp :o) Håper dere som er innom å leser her har en strålende helg :o)
I morgen er det forresten 1 år siden vi fikk Kaja, fy som tida flyr!




















1 kommentar:

  1. men tomesker e bra Melin spesielt dem som høre til ting som e greit å ha esker til når man faktisk skal flytte. Hadde samla på esken til finserviset og glassan vi fikk i bryllupsgave, og gjett om eg e glad for det no! Men dåkker har jo på en måte kjøpt leiligheta dåkker bor i så kanskje greit å ikke spare på alt i allefall:O)
    Vi har heller ingen store plana i pinsehelga, men mange som har det ja.Enig med dæi der..eg skjønne ikke ka dem stresse for!;) hehe
    ha i allefall en fabelaktig langhelg:Dklæmma

    SvarSlett