søndag 1. mars 2009

Aleine hjemme

Så var nesten denne her helga også over. Håvard dro til Sverige på torsdag så jeg og Kaja har vært aleine hjemme i noen dager nå. Jeg fikk en symaskin av min kjære på onsdagen slik at jeg ikke skulle kjede meg og det har jeg ikke fått tid til. Er litt å sette seg inn i igjen når det er noen år siden sist, men som jeg sa til Håvard så har jeg jo "kjørt opp" i symaskin på barneskola så det skulle ikke bli noe problem. Jeg har nå mest lappet klær og sånn, men når jeg begynner å lage noe nytt som blir bra så kan det hende at jeg legger ut noen bilder her ute.

Ellers så har jeg jo også begynt å sette inn bilder i fotoalbum. Fant jo ut her at de siste bildene jeg har i album var fra høyskolen, så er 4 år som jeg må skrive ut og sette inn i album så jeg skal nå ha mer enn nok å gjøre frem til våren kommer og jeg kan begynne ute.

Det blir jo en del turgåing på meg når jeg er aleine med Kaja, så jeg hadde nok blitt sprek om jeg hadde vært aleine med henne. I går var det helt nydelig vær her så da ble det en liten tur opp på Hunstadtoppen. Dette er en liten topp som det tar ca 30 min å komme opp på toppen når man har litt dårlig kondis som jeg har i og med at det er rett opp. Kaja sprang vel dobbelt så langt som jeg gikk med alle interessante lukter som er overalt. Er godt å kunne ha henne løs og se at hun virkelig koser seg.


Jeg har også brukt helga til å se noen filmer jeg ikke har sett på ei stund, Romeo og Juliet og Love Actually. Glemmer av og til hvor koselig den siste filmen kan være.. Kaja liker også at jeg ligger på sofaen, blir det mye kosing for henne også.

I dag er det rydding som står på planen også kommer jo Håvard hjem så det gleder jeg meg masse til.

2 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en koselig helg du har hadd mutters aleina:) Godt med sånne helge der man kun treng å tenke på seg sjøl innimella!!!
    Takk for koselig hilsen på bloggen forressn:)

    SvarSlett
  2. No e det på tide å oppdatere bloggen sin;D
    God fest i kveld.Klæmma

    SvarSlett