mandag 23. mars 2009

Sykedager

5 grusomme dager med en kraftig forskjølelse er nå over. Det kom som lyn fra klar himmel og jeg synes at det da er utrolig kjedelig å bli syk. Har ligget langflat frem til i går og har sett og hørt ut som noe som har kommet opp fra sluket... Men nå kjenner jeg at formen stiger, men selv om det er helt nydelig vinter vær her i dag klarer jeg ikke å gå ut enda i og med at jeg ikke har planer om å bli lengre syk enn det jeg har vært, så jeg får nyte finværet inne i stedet.
Hører jo rykter på alle kanter om at det er vår snart, men vi er ikke helt der enda merker jeg. Kaja er for tiden mer ute enn inne, ligger i solveggen å soler seg og liker nok at sola er varmere enn tidligere. Hun hadde bursdag her for noen dager siden, eller det er det som dyrlegen sa da vi vaksinerte hun sist sommer, så nå har vi en voksen hund på to år.. Ble ikke mye til feiring på henne, men har merket den siste tiden at hun er ikke så leken som hun var når vi fikk henne. Vist leiker hun, men det er ikke konstant leking som står i hodet hennes, hun synes det er mye mer interessant å se på folk og hunder på veien og jage vekk fugler fra hennes veranda :op
I går klarte vi ( jeg og Håvard) å vaske hele huset. Han var nok litt mer effektiv enn meg i og med at jeg måtte ha hvilepauser hvert 5 min for å klare å gjøre noe i det hele tatt, men jeg fikk omorganisert klesskapet vårt og nå er faktisk ting i orden der. Ellers så er det ikke så mye som skjer for tiden her. Er 2 uker til påske ferie og det blir deilig å komme hjem til strande litt merker jeg, 3 måneder siden sist jeg var hjemme.

1 kommentar:

  1. Stakkar dæi som e sååå syk!Å eg e enig, SÅ kjedelig!!! Har akkurat fått ei febersyk lita ei.Tempen hennes va oppe i 38,8 i kveld så det ser ikke lovanes ut i tillegg til forkjølelse.Stakkar lita ho åsså..
    God bedring vænnen.

    SvarSlett