mandag 16. mars 2009

Vår?

Så har det gått to uker siden sist jeg skrev noe her og nå har det begynt faktisk å bli vår her oppe, eller det virker nå slik :op Snøen er erstattet med 30 cm med slaps som kommer når du minst venter det og gjør at man blir mange ubehagelig overaskelser og bløte sko..


Den 4 mars hadde jo Håvard bursdag og da ble med mye kakespising og jeg er nå sammen med en 26 åring :op
For 14 dager siden hadde jeg besøk av Silje Mari som var skikkelig koselig og veldig godt å ha ei venninne helg. Stakkar jenta holdt jo på å blåse bort her oppe, men vi hadde det skikkelig artig! Masse mimring og jeg har nå kjent lille babyen sparke også :)






Ellers så går nå dagene som de pleier å gjøre, jeg holder på å sy litt for tiden og har sydd min første duk, er litt stolt selv om det ikke ble helt rett :op Holder på med noen litt andre prosjekter også for tiden, så dagene går raskt her oppe.






I dag ble jeg vekt av sola og det var en fantastisk opplevelse i og med at det betyr at det er sommer straks og jeg kan jo ikke vente!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar