tirsdag 12. mai 2009

12 mai

Jeg kan vel ikke si at jeg har så veldig vårfølelse nå. Har regnet nå i 3 dager og vært så kaldt at vinterjakka har måtte være på. Tok meg en sykkeltur i går og det ble en ubehagelig opplevelse i og med at halvveis ut i løypa kom det styrt regn og haggel som gjorde at jeg ble gjennombløt på 2 sekund :op
Ellers så har jeg fri i dag. Litt deilig med en dag fri før det virkelig tar av på jobb. Merker det at det er snart 17 mai! Blir nok å sulle litt rundt i huset, potte om noen planter og kanskje sy litt. Husmor dag med andre ord :o)

1 kommentar:

  1. huff ja regn..vi har også baaare regn om dagen. Trasig..blir liksom sittanes inne med babyen da.Ikke så koselig å trille ute i pissregn:(
    Men deilig med god unnskyldning for å bare kose seg inne da:D

    SvarSlett