torsdag 21. mai 2009

17 mai og ettertiden :op

Så har to uker rast avgårde. Uka før 17 mai var jo som vanlig masse kunder og stress på jobb. Merker det er litt uvant å jobbe 80% når man er vant til 50% men er veldig godt også! Været var på vår side 17 mai helga. Var på bursdagsfest 16 mai og hadde ett forrykende Grand Prix vorspiel og jeg og Camilla dansa til langt på morgenkvisten
17 mai kom med helt nydelig vær og vi tok det rolig på morgenen, og jeg fant ut at jeg skulle pynte litt Kaja... Artig!

















Vi dro til Saltstraumen for å grille litt ut på dagen, jammy












JB, Camilla og Tuva var også med og det var veldig koselig!















Tuva gledet seg veldig til middag!









19 mai var vi oppe ved Heggmoen å gikk tur. Jørn og Hege var også med og vi gikk vel i noen timer. Håvard måtte posere litt da :op












Mico og Kaja måtte bade litt













I dag, 20 mai hadde vi jo fri, og vi har tatt oss fri i morgen også. Vi var på Plantasjen da jeg hadde sett at de hadde stauder til kr 14,50 som jeg ville kjøpe! Men når vi kom dit var det helt rensket, men jeg fant jo noe da som vi plantet ute. Etterpå skulle vi gå å finne noen poster oppe i skogen og gikk tur i noen timer og fant 4 poster! Jippi! Blir en rolig helg denne helga og det er godt, i kveld så skal vi se Engler og Demoner og jeg gleder meg!
På tur opp i skogen!













1 kommentar:

  1. Artig med tur og 17.mai feiring med gode venna:)
    Koselig koselig:)
    Her pakkes det og ventes på innrykk til 20års jubileum i tkd klubben.
    Kos dæi masse i helga.
    Søøøøte Kaja forresten med sløyfer.Hihi

    SvarSlett