søndag 10. mai 2009

Ny tv-reol :o)



Vi har lenge tenkt på å gjøre noe i stua for å få vekk noen av ledningene som ligger å slenger over alt.
Så i går fikk vi en tv-reol som vi har kjøpt på jysk
Det som vi veit er med jysk møbler er som Ikea, her må det monteres!












Håvard er ikke så veldig glad i dette, men vi gikk på med friskt mot










Vi måte vel ta opp nesten alt 3-4 ganger da plater sto feil vei eller feil plater var satt på. Ikke så enkelt når det er over 20 plater som alle har navn slik som GHD og HES som ser helt like ut, men som det var vist stor forskjell på hvor man satt det.


Men til slutt etter 6 timer montering fikk vi den opp og den ble veldig bra :o) Veldig fornøyd :o)













Jeg fikk en utfordring fra Silje Mari her om hvilket møbel som var min favoritt.. Jeg har gått litt rundt i huset i dag å sett litt hva som er favoritten min. Så og si alt vi har her er nytt, kjøpt for 2 år siden da vi flytta hit i og med at jeg ikke hadde noe møbler fra før av og ikke Håvard heller. Men jeg tror faktisk at det må bli dette bordet her.





Jeg falt for dette bordet da jeg så det i butikken og klarte ikke å få det ut av hodet. Det er ganske høyt til å være spisebord, men jeg synes det er helt utrolig digg å dingle med beina når jeg spiser :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar